Az alsó tagozatos „Grassroots” labdarúgás módszertani és gyakorlati alapjai – alkalmazása az iskolai testnevelésben

A továbbképzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a Grassroots labdarúgás programjának alsó tagozatos céljait, fejlesztési feladatait, elméleti és módszertani alapjait. Cél, hogy a képzésen résztvevők képessé váljanak az iskolai testnevelésórák részeként szervezett labdarúgás specifikus tanórák, foglalkozások vezetésére. További cél, hogy tudják alkalmazni a grassroots labdarúgás szellemiségére épülő és az 1-4. osztályos tanulók életkori és fejlődési jellemzőihez igazodó, differenciált foglalkoztatási formákat, élményszerű és változatos tanulásszervezési eljárásokat. A tematikai egységek feldolgozása segítségével szerezzenek gyakorlati jártasságot a tantervi anyag megvalósításával kapcsolatban.

A résztvevő a továbbképzés végére

  • ismeri a Grassroots program céljait, oktatási szemléletét;
  • ismeri a program alsó tagozatra vonatkozó tematikai egységeit, azok tartalmát;
  • képes az egyes tematikai egységek tartalmait feldolgozó oktatási terv elkészítésére;
  • jártassággal rendelkezik a fejlesztési feladatok és a kapcsolódó ismeretek/személyiségfejlesztési feladatokban;
  • képes olyan tanulásszervezési eljárások megvalósítására, amelyek minden tanuló számára élményszerű és változatos tanulást tesznek lehetővé;
  • ismeri a Grassroots fesztiválok szervezésének lépéseit.

A továbbképzésre való jelentkezés kizárólag MDSZ regisztrációval elérhető, Facebook regisztrációval a továbbképzésekre nincs lehetőség jelentkezni.

Amennyiben Facebook bejelentkezéssel, vagy bejelentkezés nélkül használja az oldalt, a „Jelentkezés továbbképzésre” gombra kattintás után regisztráljon a bejelentkeztető felület jobb alsó sarkában található TESIM regisztráció csempére kattintva, és végezze el a regisztrációt!

Amennyiben korábban regisztrált NETFIT vagy TESIM rendszerbe, kérjük jelentkezzen be az ott megadott felhasználónév-jelszó párossal!

Képzési módszertan – digitális segédanyag (pdf)
Továbbképzés elégedettségmérő kérdőívének összesítése

KÉPZŐINK