Főoldal
Módszertani tippek
Játék- és feladatbank
Videók
You are not authorized to access that location.
Kezdőlap
<
Témakörök
<
Kiadványok
<
A testnevelés tanításának didaktikai alapjai – Középpontban a tanulás
<
II. RÉSZ: A minőségi testnevelés oktatásának szakmódszertani alapjai
<
5. A pedagógus tanórai tevékenységrendszere
<
5.6. A tanulási feladat kommunikációjának – a feladat megértésének feltételei és összefüggései
<
5.6.2. A feladat ismertetésének lehetőségei, verbális és nonverbális módszerek
Név: A pedagógus és tanulói bemutatások jellemzői [241 nyomán] (táblázat)
Regisztráltaknak elérhető
Általános adatok
Típus:
Szöveg
Témakörök:
5.6.2. A feladat ismertetésének lehetőségei, verbális és nonverbális módszerek
A feladat ismertetésének lehetőségei, verbális és nonverbális módszerek
Leírás:
magasabb tekintélyt (státuszt);
magas szintű teljesítményt;
ismételt, folyamatos bemutatásokat;
korrekt teljesítményt;
tanulási szempontokat bemutatással;
a korrekt technika felismerést;
egyetlen korrekt technikát;
bátorítást az utánzásra és a pontos reprodukcióra.
Tulajdonságok
Jellemző:
A bemutatás reprezentálhat…
Szöveg típusa:
Táblázat
Táblázatelem:
Pedagógus
Közösség
Kérjük, regisztráljon az értékelés előtt. Értékelés:
Még nem adtak le értékelést.
Kérjük, regisztráljon kommentelés előtt.