Kreatív játék


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: A tánc és a kreatív mozgás alapjai

Kreatív játék


Karmesterjáték

Egy gyermek kimegy, míg a többiek laza körben állva – eleinte pedagógusi irányítással, majd önállóan – egy irányítót választanak maguk, azaz a körön állók közül. Az ő mozdulatait kell utánozni, feltűnés nélkül követve a változtatásokat. A körön álló karmester egyszerű mozdulatokat – gesztusokat, természeteseket és tanultakat egyaránt – végezzen kis sebességgel a követhetőség érdekében. A kitaláló a visszahívását követően a körben állva fi gyel, majd meg kel neveznie a „karmestert”. Siker esetén az irányító (karmester) megy ki, és kitaláló lesz belőle. Sikertelenség esetén marad a kitaláló szerepben, és új irányító karmestert választanak. A kitalálónak két tippje lehet.