Navigáció: < Előző Következő >
Kategória tulajdonságok | |
---|---|
Könyv címe: | A tánc és a kreatív mozgás alapjai |
Ebben a fejlettségi szintben már a motívumok szabad asszociációja a lényeg. Ezt a gyakorlatot lehet eszközökkel (például babzsák, kendő, üveg, bot) vagy eszköz nélkül is végrehajtani. A tanulók feladata az, hogy önálló táncfolyamatot kell alkotniuk, például 16, 24 vagy több ütemből. Előre meg kell tervezniük, és el is kell tudni mondaniuk, hogy mit fognak táncolni, azaz meg kell határozni a motívumok sorrendjét, a térben való elmozdulásaik irányát, távolságát, és legvégül a dinamikai fokozásokat. Ezután következhet csak a „bemutató”, ahol a többi gyermek megnézi, és (pozitív hozzáállással) értékeli az elmondottak alapján a táncoló produktumát. A mások értékelését mindig előzze meg a tanuló önértékelése.