Név: A feldolgozás szempontjai

NoPIC
 Regisztráltaknak elérhető
Általános adatok
Típus:    Szöveg

Leírás:

  • Az 1–4. évfolyamokon a variációk a mozgásforma végrehajtására, annak fejlesztésére (térben, energiabefektetésben) és részben a mozgásforma játékhelyzetben történő alkalmazására vonatkoznak.
  • Az 5–8., illetve a 9–12. évfolyamokon a technikai elemek játékban történő alkalmazása (taktikai gondolkodás fejlesztése, játékhelyzet-megoldások) a hangsúlyos.
  • A technikai elem sikerességének megítélése a taktikai játékhelyzet megoldásának függvénye.

 

Gyakorlati példák az 1–2. évfolyamokon

1. Labdavezetés gyakorlatai

  • geometriai alakzatok (körív, háromszög, négyszög, rombusz stb.), betűk (A, B, C stb.), számok (1, 2, 3 stb.) kerülése, körbejárása labdavezetéssel, a lábfej különböző részeivel (külső, belső, talp, csüd).

2. Labdakezelés

  • dekasuli (először minden esetben 1 pattanásból, majd egyre kevesebb köztes pattanással)
  • passzgyakorlatok (szemben, majd különböző geometriai alakzatokban statikusan álló társhoz, később mozgós társhoz).

3. Rúgások

  • célba (fokozatosan csökkenő méretű célfelületre, növekvő távolságról és erőkifejtéssel).

 

Gyakorlati példák a 3–4. évfolyamokon

1. Labdavezetés gyakorlatai

  • játékhelyzetek megoldása labdavezetéssel (pl. labdavezetések a játéktéren eszközök és/vagy társak által meghatározottan).

2. Labdakezelés gyakorlatai

  • labdakezelés gyakorlatai játékhelyzetbe emelve.

3. Rúgások gyakorlatai

  • rúgómozdulatok a játékhelyzetnek megfelelően.

Közösség
Kérjük, regisztráljon az értékelés előtt. Értékelés: Még nem adtak le értékelést.

Kérjük, regisztráljon kommentelés előtt.