Irodalomjegyzék


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: A tánc és a kreatív mozgás alapjai

Irodalomjegyzék


[1]      SZABÓ László Tamás (szerk.) (2004): Tantervelmélet. Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen.

[2]      A Kormány 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról. Magyar Közlöny. 2012. évi 66. szám.

[3]      Gáspár László (2001): Neveléselmélet. Okker Kiadó, Budapest.

[4]      Lévai Péter (2006): A néptánc oktatásának lehetséges megújítása. Iskolakultúra. 16. 11. sz. 105–108.

[5]      Lévai Péter (2009): Paradigmaváltás lehetőségei a (nép)táncpedagógia oktatásában. Tánctudományi Közlemények. 1. 1. sz. 25–29.

[6]      Lévai Péter (2009): Critical Issues in Dance Education and Training. 2nd International Conference for Theory and Practice in Education. Theaching and Learning Section. 2009. május 29.

[7]      Falus Iván (szerk.) (1998): Didaktika. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

[8]      A kerettantervek kiadásának és jóváhagyásának rendjéről szóló 51/2012. (XII. 21.) számú EMMI rendelet. Magyar Közlöny. 2013. évi 53. szám.

[9]      Lévai Péter (2011): Néprajz és tehetség. Tehetség (a Magyar Tehetséggondozó Társaság kiadványa). 19. 4. sz. 9–10.

[10]    Lévai Péter – Muha Kriszta (2012): Tehetséggondozás a Bodrog-parti Athénban. Sárospatak.

[11]    Ratkó Lujza (1996): A tánc mint tradíció a nyírségi paraszti kultúrában. Sóstói Múzeumfalu Baráti Köre, NyíregyházaSóstófürdő.

[12]    Darvas Gábor (1975): A zene anatómiája. Zeneműkiadó, Budapest.

[13]    Kaposi László (szerk.) (1993): Játékkönyv. Marczibányi téri Művelődési Központ, Kerekasztal Színházi Nevelési Központ, Budapest.

[14]    Fügedi JánosLévai Péter (2005): Néptáncaink tanítása – az ugrós táncok (videó segédanyag). Planétás Kiadó, Budapest.

[15]    Zórándi Mária (szerk.) (2008): Néptáncaink tanítása – az ugrós táncok. Planétás Magyar Táncművészeti Főiskola, Budapest.

[16]    Lévai Péter (2010): Szökkenjünk, ugráljunk… A sárközi ugrós tanítási módszertana. Magyar Kultúra Kiadó, Győr.

[17]    Martin György (1999): A sárközi-dunamenti táncok motívumkincse. Planétás Kiadó, Budapest.

[18]    Csíkszentmihályi Mihály (2008): Kreativitás – A flow és a felfedezés. Akadémiai Kiadó, Budapest.

[19]    Reeve, Justin (2011): Dance Improvisations, Warm-Ups, Games, Choreographic Tasks, Human Kinetics, Champaign, Illionis.

[20]    Carline, S. (2011): Lesson plans for creative dance: connecting with literature, arts and music. Human Kinetics, Champaign, Illionis.

[21]    Rink, E. J. – Hall, J. T. – Williams, H. L. (2010): Schoolwide Physical Activity. 163–183. Human Kinetics, Champaign, Illionis.

[22]    Koplyai Márta – Lévai Péter (2003): Szaknyelvi kisszótár. Magyar Táncművészeti Főiskola, Budapest.

[23]    Pálfy Gyula (szerk.) (1997): Néptánc kislexikon. Planétás Kiadó, Budapest.

[24]    Fügedi János (2012): Tánc – jel – írás. L’Harmattan Kiadó, Budapest.

[25]    Martin György (1995): Magyar tánctípusok és táncdialektusok. Planétás Kiadó, Budapest.

[26]    Smuta Attila (2000): Zenei kisokos. Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Kar, Kecskemét.

[27]    Bernáth László – Révész György (szerk.) (1997): A pszichológia alapjai. Tertia Kiadó, Budapest.

[28]    Szentpál Mária (1976): Táncjelírás – Laban – kinetográfia. Népművelési Propaganda Iroda, Budapest.