A projekt témája: Kondicionális képességek: erő-állóképesség és a koordinációs képességek: egyensúlyozás, téri tájékozódás, mozgásérzékelés és mozgásalkalmazkodás fejlesztése.
Évfolyam és a projekt időtartama: 5. évfolyam – 4 hét
A projektbevezető szakasz: az ötletelést tanteremben, közös beszélgetéssel, tábla/kréta felhasználásával oldották meg. A projekttérképet a tanár úr készítette el.
Mozgásos tevékenységek: a „dzsungeles” feladatokat, próbákat a tanulók ötleteiből szelektálták ki. Az iskolának kicsi tornaszobája van, így a feladatok elvégzésére (a tigrisbukfenc kivételével) szabadtéren került sor. A gyakorlást az ötletgazda tanulók szervezték, segítették. Egyes feladatokhoz (pl. fára mászás) többféle nehézségű szintű „eszközt” (eltérő magasságú és ágelosztású fák) használtak, illetve a gyakorlás a testnevelésórákon kívül szabadidőben is lehetséges volt. Ezt biztonsági szabályok lefektetésével készítették elő. A repülő gurulóátfordulás előre és a mászókulcsolás új anyagként szerepelt.
A feladatok: