2. A FELDOLGOZÁS MÓDSZERTANA


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: MOZGÁSFEJLESZTÉS, ÜGYESSÉGFEJLESZTÉS MOZGÁSKONCEPCIÓS MEGKÖZELÍTÉSBEN

2. A FELDOLGOZÁS MÓDSZERTANA


A hely- és helyzetváltoztató mozgáskészségek gyakorlatait és az azokhoz tartozó tanulási szempontokat a mozgáskoncepciós rendszer alapján rendszereztük.


Illusztráció

Az adott természetes mozgáskészséghez tartozó gyakorlatokat a mozgáskoncepciós rendszert felhasználva táblázatokba, azon belül szintekbe rendeztük. A gyakorlatokhoz, feladatokhoz, feladatcsoportokhoz az 1. szinten lehetséges pedagógusi kommunikációs mintákat, példákat írtunk arról, hogyan valósulhat meg a tanulási szempont tudatosítása a gyakorlatnál. A 2. és 3. szintű feladatokat – az 1. szinttel ellentétben – nem a teljesség igényével gyűjtöttünk példákat, hanem csak néhány példa segítségével szerettük volna bemutatni, hogyan bonyolíthatók, nehezíthetők a természetes mozgások gyakorlatai.