Navigáció: < Előző Következő >
Kategória tulajdonságok | |
---|---|
Könyv címe: | Szivacskézilabdázás az iskolában - Tematikus összefoglalás és továbbképzési tananyag a szivacskézilabda oktatásához |
BEVEZETÉS
Az oktatás tartalmait szabályozó dokumentumok
áttekintése (NAT 2012, Kerettanterv, alternatív kerettantervek), struktúrája, kapcsolódási pontjai (2. TE)
A NAT 2012 és a Kerettanterv Testnevelés és sport műveltségi terület tartalmainak áttekintése, elemzése
Kerettantervek 2012
Az általános kerettantervben megjelenő kézilabda sportági jellegű, valamint az azt megalapozó tartalmak
A kiegészítő (alternatív) kerettantervek szerepe, alkalmazási lehetőségei
A mindennapos testnevelés 3+2 órás rendszerű megvalósításának lehetőségei a +2 órára vonatkozó alternatív kerettantervek segítségével
A mozgástanulás elmélete és módszertana – A szivacskézilabda-foglalkozások módszertani alapjai
A szivacskézilabda játék szerkezete, alapszabályai, technikai és taktikai jellemzői 1–2. és 3–4. osztályban
A szivacskézilabdázás alternatív kerettantervének szerkezeti felépítése
„Egyéni, labda nélküli és labdás ügyességfejlesztés” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában
„A társas együttműködés alapjai” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdázásban
A „Kisjátékok” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában
A „Kreatív játékok” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában
A „Mérkőzésjátékok” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában
A szivacskézilabda éves programjának, tanítási egységeinek tervezése
Szivacskézilabda-foglalkozások szervezése és tervezése
A pozitív tanulási környezet biztosításának feltételei
Irodalomjegyzék
A szerzők