Tartalom


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: Szivacskézilabdázás az iskolában - Tematikus összefoglalás és továbbképzési tananyag a szivacskézilabda oktatásához

Tartalom


BEVEZETÉS

Az oktatás tartalmait szabályozó dokumentumok

áttekintése (NAT 2012, Kerettanterv, alternatív kerettantervek), struktúrája, kapcsolódási pontjai (2. TE)

A NAT 2012 és a Kerettanterv Testnevelés és sport műveltségi terület tartalmainak áttekintése, elemzése

Kerettantervek 2012

Az általános kerettantervben megjelenő kézilabda sportági jellegű, valamint az azt megalapozó tartalmak

A kiegészítő (alternatív) kerettantervek szerepe, alkalmazási lehetőségei

A mindennapos testnevelés 3+2 órás rendszerű megvalósításának lehetőségei a +2 órára vonatkozó alternatív kerettantervek segítségével

A mozgástanulás elmélete és módszertana – A szivacskézilabda-foglalkozások módszertani alapjai

A szivacskézilabda játék szerkezete, alapszabályai, technikai és taktikai jellemzői 1–2. és 3–4. osztályban

A szivacskézilabdázás alternatív kerettantervének szerkezeti felépítése

„Egyéni, labda nélküli és labdás ügyességfejlesztés” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában

„A társas együttműködés alapjai” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdázásban

A „Kisjátékok” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában

A „Kreatív játékok” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában

A „Mérkőzésjátékok” című tematikai egység összetevői, gyakorlatai a szivacskézilabdában

A szivacskézilabda éves programjának, tanítási egységeinek tervezése

Szivacskézilabda-foglalkozások szervezése és tervezése

A pozitív tanulási környezet biztosításának feltételei

Irodalomjegyzék

A szerzők


A könyvben használt jelölések

 

 

A könyvben használt jelölések