7.5. A személyes és szociális felelősség kialakítása, fejlesztése


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: A testnevelés tanításának didaktikai alapjai – Középpontban a tanulás

7.5. A személyes és szociális felelősség kialakítása, fejlesztése


A feladatkártyák lehetőségei a direkt és az indirekt oktatási stratégiákban (táblázat)

 A feladatkártyák lehetőségei a direkt és az indirekt oktatási stratégiákban (táblázat)

Feladatkártya 2. (ábra)

Feladatkártya a gyakorlatban

 Feladatkártya 2. (ábra)

Esés előre (ábra)

 Esés előre (ábra)

Esés előre 2. (ábra)

Esés előre 3. (ábra)

Esés hátra (ábra)

 Esés hátra (ábra)

 Esés hátra 2. (ábra)

 Esés hátra 3. (ábra)

 Esés hátra 4.(ábra)

A tompítás gyakorlása társ hátáról történő lecsúszással (ábra)

A tompítás gyakorlása társ hátáról történő lecsúszással (ábra)

Esés oldalra (ábra)

 Esés oldalra (ábra)

Esés oldalra 2. (ábra)

 Esés oldalra 3. (ábra)

Átesés társon (ábra)

Átesés társon (ábra)

Átesés társon 2. (ábra)

Átesés társon 3. (ábra)

Judogurulás előre (ábra(

Judogurulás előre (ábra(

Judogurulás gyakorlása fitballal, segítséggel (ábra)

Judogurulás gyakorlása fitballal, segítséggel (ábra)

Judogurulás gyakorlása fitballal (ábra)

Judogurulás gyakorlása fitballal (ábra)

Judogurulás hátra (ábra)

Judogurulás hátra (ábra)

A tanulási környezetet meghatározó pedagógusi összetevők (táblázat)

A tanulási környezetet meghatározó pedagógusi összetevők (táblázat)