Leírás:
Brooks, B.: How Can Teachers Foster Self-Esteem in Children?
http://www.greatschools.org/special-education/health/773-teachers-foster-self-esteem-in-children.gs, letöltve: 2014. október 9.
Cleaver, S. (2010): 10 Tips for Dealing with Defiance. Education.com.
http://www.education.com/magazine/article/dealing-with-defiance/, letöltve: 2014. október 9.
Mitra, S.: Hole in the Wall. http://www.hole-in-the-wall.com/, letöltve: 2014. október 9.
Nemzeti Pályaorientációs Portál http://eletpalya.munka.hu/web/npp, letöltve: 2014. október 9.
Ruzsa Ágota: A szervezeti intelligencia és részvétel alapú stratégiai tervezés fejlesztésének módszertanai. SoL Intézet a tanuló szervezetekért – Társas Teremtő Dialógusok.
http://solintezet.hu/mindfulness-presence-teremto-jelenlet/mindful-facilitation/terteremto-modszerek/, letöltve: 2014. október 9.
Simon Szilvia Stressz a hétköznapokban: kiváltó okok, személyiségtípusok, kiutak.
http://astrobalance.hu/?p=108, letöltve: 2014. október 9.
Suplicz Sándor: Stressz (diasor) http://www.bgk.uni-obuda.hu/~tkt/segedanyagok/pszichologia/2008/Stressz_08.pdf, letöltve: 2014. október 9.
Thiagi’s Palm Reading: https://www.youtube.com/watch?v=W7xGKAXN6Ic, letöltve: 2014. október 9.
TED – Hogyan tanítják a gyerekek önmagukat? (Sugata Mitra előadása) http://www.ted.com/talks/sugata_mitra_shows_how_kids_teach_themselves?language=hu, letöltve: 2014. október 9.
Vekerdy Tamás: Érzelmi biztonság.
https://www.youtube.com/watch?v=SAwE36OUNoI, letöltve 2014. október 9.
Xavier, S. (2012): A practical guide for Youth organisations & Youth Workers about local/regional networks for (meaningful) youth participation.
http://dinamo.pt/downloads/guide_networks_youth_participation.pdf, letöltve: 2014. október 9.