Navigáció: < Előző Következő >
Kategória tulajdonságok | |
---|---|
Könyv címe: | JÓGAALAPÚ MOZGÁSPROGRAM AZ ISKOLAI TESTNEVELÉSBEN |
JUHÁSZ SAROLTA
jógaoktató
Juhász Sarolta 1996-ban a szombathelyi Tanárképző Főiskola tanító szakán szerzett tanítói végzettséget, ezt követően 2000-ben az ELTE tanárképző szakán végzett magyar szakon, majd 2004-ben az ELTE Bárczy Gusztáv Gyógypedagógiai karán fejlesztő pedagógia szakon tanult. Pedagógiai attitűdjét alapvetően a Carl Rogers Személyközpontú Iskolában végzett főiskolai gyakorlata határozza meg, melynek során megismerte a diákközpontú tanulási-tanítási módszert és a rogersi „kliens-központú” szemléletet. Tanulmányai közben alternatív pedagógiával foglalkozott a Róbert Károly Nevelőotthon belső iskolájában, majd a Scheiber Sándor Általános Iskola és Gimnáziumban, később a Kincsesház Alapítványi Iskolában lett tanító és tanár, ahol a közoktatásból kiszorult (hiperaktív, Down-kóros, autista…) gyerekek tanításával foglalkozik. 2005 óta jógázik, a Mandala Jógastúdiók vezető jógaoktatója, a gyerekjóga, női jóga, kismamajóga oktatóképzések vezetője. Rekreációs sportoktató.
SZIKSZAY ANDREA
jógaoktató
Szikszay Andrea vegyészmérnökként végzett 1994-ben a Veszprémi Egyetemen, majd Marketingkommunikációs szakközgazdász végzettséget szerzett a budapesti Külkereskedelmi Főiskolán 1999-ben. Egy nagy informatikai vállalatnál marketinggel és értékesítéssel eltöltött 10 év után, hátra hagyva a multinacionális világot, a jóga felé köteleződött el. Nyolc éves kora óta foglalkozik rendszeres testmozgással, a néptánc és a fitness vonzotta leginkább. 2007 óta jógázik, a Mandala Jógastúdiók női jóga, gerincjóga, hatha jóga oktatója, rekreációs sportoktató. Részt vett a jógaoktató képzések szakmai anyagának kidolgozásában.
DR. CSÁNYI TAMÁS PHD
az MDSZ szakmai vezetője, testnevelő tanár
Csányi Tamás a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán (TF) szerzett testnevelő tanár és labdarúgó szakedző diplomát. Egyetemi tanulmányai után testnevelő tanárként és edzőként dolgozott. 2005 óta az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Karának oktatója, jelenleg egyetemi adjunktus beosztásban. Neveléstudományi doktori fokozatát az ELTE Pedagógiai és Pszichológai Karán szerezte 2011-ben. Fő kutatási és érdeklődési területe az iskolai testnevelés módszertanához, a fiatalok fizikai aktivitási és fittségi állapotának vizsgálatához kapcsolódik. Számos akkreditált pedagógus-továbbképzés kidolgozója, oktatója. Tantervfejlesztőként részt vett a NAT 2012 kidolgozásában, valamint az arra épülő kerettantervek fejlesztésében. 2013-tól a Magyar Diáksport Szövetség Iskolai testnevelés osztályának vezetője, a TÁMOP 3.1.13-12-2013-0001 jelű kiemelt projekt szakmai vezetője.