Navigáció: < Előző Következő >
Kategória tulajdonságok | |
---|---|
Könyv címe: | A TAKTIKAI GONDOLKODÁS FEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A JÁTÉKOKTATÁSBAN |
[1] Rétsági Erzsébet – Ács Pongrác (2010): A felnőtté válás útján… Serdülők életmódja és testneveléssel kapcsolatos véleményük. Magyar Sporttudományi Szemle. 11. 44. sz. 13–18.
[2] Boronyai Zoltán – Csányi Tamás (2011): HuNPASS, avagy serdülőkorú fiatalok mozgásos aktivitásának szokásrendszere a számok tükrében. VIII. Országos Sporttudományi Kongresszus, Győr, V. 18–20. Absztraktkötet (Magyar Sporttudományi Szemle 12. 46. sz. 26.)
[3] A Kormány 110/2012. (VI. 4.) Korm. rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról. Magyar Közlöny. 2012. évi 66. szám. http://www.ofi.hu/ sites/default/files/attachments/mk_nat_20121.pdf, letöltve: 2014. augusztus 26.
[4] Piaget, J. (1970): Válogatott tanulmányok. Gondolat kiadó, Budapest.
[5] Király Tibor (2001): A testneveléstanítás módszertana tanítók részére. Dialóg Campus Kiadó, Pécs.
[6] Griffin, L. L. – Butler, J. I. (2005): Teaching games for understanding. Human Kinetics, Champaign, Illionis.
[7] Kröger, Ch. – Roth, K. (2002): Labdaiskola – gyakorlatok, ötletek, technikák. Dialóg Campus Kiadó, Pécs
[8] Mitchell, S. A. – Oslin, J. – Griffin, L. L. (2013): Teaching sport concepts and skills. Human Kinetics, Champaign, Illionis
[9] Graham, G. M. – Holt/Hale, S. A. – Parker, M. A. (2010): Children Moving: A Reflective Approach to Teaching Physical Education. McGraw–Hill, New York, 2010.
[10] A kerettantervek kiadásának és jóváhagyásának rendjéről szóló 51/2012. (XII. 21.) számú EMMI rendelet. Magyar Közlöny. 2013. évi 53. szám. http://www.ofi.hu/kerettantervek, letöltve: 2014. augusztus 26
[11] Csányi Tamás (2012): „Terem van a teremben.” Mozgáskoncepciók - a térbeli tudatosság. In: Csányi Tamás – Pappné Gazdag Zsuzsanna – Vass Zoltán (szerk.): Testnevelés, testmozgás. Segédanyagok, ötletek, foglalkozástervek a 3-10 éves gyermekek mozgásfejlesztéséhez. Raabe Kiadó, Budapest.
[12] Pangrazi, R. P. – Beighle, A. (2013): Dynamic Physical Education for elementary school children. (17th edition), Pearson Books, London, UK
[13] Shields, D. L. – Bredemeier, B. L. (2009): True competition – A guide to pursuing excellence in sport and society. Human Kinetics, Champaign, Illionis.
[14] Tematikus összefoglalás az Iskolai testnevelés az egészségfejlesztésben: módszertani megújulás és egységes fizikai fittség mérés (NETFIT) a gyakorlatban című akkreditált továbbképzéshez. 2014. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest.
[15] Hastie, P. (2010): Student-designed games – Strategies for promoting creativity, cooperation and skill development. Human Kinetics, Champaign, Illionis.
Reigl Mariann (1997): Az iskolai testnevelés játékai. Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar, Budapest.
Nádasi Lajos (2001): Motoros cselekvéses játékok az iskolai testnevelésben. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.
Orlick, T. (2006): Cooperative games and sports: joyful activities for everyone. (2nd edition), Human Kinetics, Champaign, Illionis.
Csányi Tamás (2013): Kooperatív játékok a testnevelésben. In: Csányi Tamás – Pappné Gazdag Zsuzsanna – Vass Zoltán (szerk.): Testnevelés, testmozgás. Segédanyagok, ötletek, foglalkozástervek
a 3-10 éves gyermekek mozgásfejlesztéséhez. Raabe Kiadó, Budapest.
Csányi Tamás (2012): Variációk szobrocskára – A klasszikus játék újragondolva. In: Csányi Tamás – Pappné Gazdag Zsuzsanna – Vass Zoltán (szerk.): Testnevelés, testmozgás. Segédanyagok, ötletek, foglalkozástervek a 3-10 éves gyermekek mozgásfejlesztéséhez. Raabe Kiadó, Budapest.
A. Dowson (2009): More Fun and Games. Human Kinetics, Champaign, Illionis.
Kovács K. (2001): Testnevelési játékok. In: Rétsági Erzsébet (szerk.): Kézikönyv a testnevelés tanításához (5–8. csoport). Dialóg Campus Kiadó, Pécs, 274–300.