Navigáció: < Előző Következő >
Kategória tulajdonságok | |
---|---|
Könyv címe: | Játék és győzelem – A TE IS Csapat elméleti kézikönyve |
Másnap reggel a tanáriban beszélget a két pedagógus, a tréner és az igazgató.
JÁNOS: És az lett a vége a tegnapi találkozónak, hogy a gyerekek tényleg összehoztak egy szinopszist a darabhoz!
MÁRTI: Még zene is lesz benne, koreográfiával!
BALÁZS: Ne haragudjatok, nem akarom azzal kezdeni, hogy én megmondtam, de én megmondtam! A gyerekek csodákra képesek, ha magukénak éreznek valamit! Nem tudtam, mi lesz az ötletük, de azt tudtam, hogy óriási lesz! És nem csalódtam.
ANTAL: Csatlakozom az örömötökhöz, de tényleg! Múltkor, mikor bejött hozzám ez a Kevin gyerek, nem hittem a szememnek, fülemnek. Őszintén szólva, ezzel a fiúval eddig még csak akkor beszéltem, ha intőt kellett neki adnom valami balhéért. Most meg… Ragyogó szemmel, bátran, összefogottan rukkolt elő nekem a kéréssel, hogy adjak engedélyt a nyitott csoportra.
JÁNOS: És milyen jól döntöttél! Köszönjük a bizalmat!
MÁRTI: Bizony ám! Épp a külsős srác lesz az írónk! Nagy csapat!
ANTAL: Motivált, vidám, tervekkel teli diákokat láttam magam előtt, mikor Kevin és Andris itt voltak. Ez, és az a tény, hogy a szakkör már tíz tagú, ráadásul határozott célokkal dolgozó diákok csoportja lett, meggyőzött engem arról, hogy ez a kezdeményezés nem hogy energiákat és anyagi vonzatú dolgokat venne el az iskolától, hanem épp ellenkezőleg. Úgyhogy továbbra is, bármiben tudok, segítem a munkátokat. Sőt! Ha lenne valami, amivel esetleg még inkább motiválhatnálak titeket, mondjátok!
(János és Márti mosolyogva egymásra néznek, de elégedetten hallgatnak.)
BALÁZS: Hát figyelj, Antal! Ha ez így megy tovább, nyugodtan gondolkodhatnál a következő tanévtől valamiféle bővítésben. Most ők tesznek le az asztalra, jövőre az iskola. Például kibővíthetnéd a csapatot egy kommunikációs csoporttal, és elindíthatnátok jövőre a suli diákrádióját például. Ehhez mit szólsz?