[1] Köznevelés-fejlesztési stratégia
[2] Somhegyi Annamária: A teljes körű iskolai egészségfejlesztés országos megvalósítását elősegítő elemek a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvényben
[3] 2011. évi CXC. törvény a nemzeti köznevelésről, 27. § (11)
[4] Csányi Tamás – Révész László (2015): A testnevelés tanításának didaktikai alapjai – Középpontban a tanulás. Testnevelés Módszertani Könyvek (Csányi Tamás főszerk.), Magyar Diáksport Szövetség, Budapest.
[5] Az egészségfejlesztés az Ottawai Charta megfogalmazásában (Ottawa, 1986. november 17–21.)
[6] Piaget, J. (1970): Válogatott tanulmányok. Gondolat Kiadó, Budapest.
[7] Pignitzkyné Lugos Ilona (2014): Teljesítmény, siker, kudarc. In: Simonné Goschi Gabriella – Prihoda Gábor (szerk.): A TE IS Program módszertana. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest, 138–144.
[8] Révész László – Csányi Tamás (szerk.) (2015): Tudományos alapok a testnevelés tanításához. I. kötet: Szemelvények a testnevelés, a testmozgás és az iskolai sport tárgyköréből. Társadalom-, természet- és orvostudományi nézőpontok. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest.
[9] Révész László – Csányi Tamás (szerk.) (2015): Tudományos alapok a testnevelés tanításához. II. kötet: a testnevelés és az iskolai sport neveléstudományi, pszichológiai és kommunikációs szempontú megközelítései. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest.