Navigáció: < Előző Következő >
Kategória tulajdonságok | |
---|---|
Könyv címe: | SULIFLOORBALL – FLOORBALL AZ ISKOLÁBAN |
A résztvevők e-learning formában megismerkednek a floorball játék történetével, szabályrendszerével. Videóelemzés útján beazonosítják a különböző technikai elemeket és taktikai helyzeteket. Az általános iskola 1–4. évfolyam jellemzői az egyszerűsített szabályrendszer, a csökkentett létszám és pályaméret egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy a tanulók már az 1–4. évfolyamon pozitív élményekkel teli tapasztalatokat szerezzenek a játékkal kapcsolatban. Ezekre alapozva az 5–8. évfolyamon a széleskörű mozgástapasztalatnak köszönhetően a tanulók egyre összetettebben látják a játékot, annak technikai és taktikai vonatkozásait, módosítási lehetőségeit, a floorball játékhoz kapcsolódó játék- és feladatalkotási módszereket. A képzés során megismerkednek a floorball játék technikai elemeinek korszerű mozgástanulási folyamatával is.
A továbbképzés során a résztvevők megismerik a floorball játék életkorspecifikus fejlesztési programját, elméleti és módszertani alapjait. Gyakorlatot szereznek a játékhoz szükséges technikai elemek megtanulásához szükséges mozgástanulási szinteken alkalmazott feladatok megtervezésében és végrehajtásában. Tapasztalatot szereznek a floorball játék taktikai helyzeteiben és játékmódszertani elveiben. A képzés hozzájárul ahhoz, hogy a floorball játékban kevésbé jártas szakemberek is képessé váljanak hatékony és minőségi értelemben is eredményes foglalkozások vezetésére.
A tartalom feldolgozása során a résztvevők az alábbi fő tematikai egységeket dolgozzák fel:
Az egyes tematikai egységek feldolgozását interaktív, frontális előadás, megbeszélés, vita, páros és csoportmunka, feladattervezés, mozgáselemzés, feladatlapok, feladatkártyák és ellenőrzőlisták, oktatási feladatok teszik színessé. A képzés során az órák 2/3 részben gyakorlatot, míg 1/3 részben elméletet tartalmaznak.