Irodalomjegyzék


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: A MOZGÁS FELFEDEZÉSE GYERMEKKORBAN
Teszt2:

Irodalomjegyzék


Abels, K., & Bridges, J. M. (2010). Teaching Movement Education: Foundations for Active Lifestyles. Champaign, IL: Human Kinetics.

Abels, K. W., & Bridges, J. (2011). Movement education framework (MEF) made EZ! Strategies, 25(2), 8-10.

Bagdy Emőke (2014). Stresszkezelés és relaxáció alkalmazása a testnevelésben. Testnevelés Módszertani Könyvek sorozat (főszerk.: Csányi Tamás). Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.

Boronyai Zoltán, Pappné Gazdag Zsuzsanna, Vass Zoltán, Csányi Tamás (2020). A mozgás felfedezése gyermekkorban – II. kötet: Az alapvető mozgáskészségek feldolgozásának elmélete és gyakorlata. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.

Braithwaite, R., Spray, C. M., & Warburton, V. E. (2011). Motivational climate interventions in physical education: A meta-analysis. Psychology of Sport and Exercise, 12(6), 628-638.

Bucsy Gellértné (é. n.). A testnevelés tervezése. Budapest: Novum Kiadó.

Button, C., Seifert, L., Chow, J. Y., Davids, K., & Araujo, D. (2020). Dynamics of skill acquisition: An ecological dynamics approach. Champaign, IL: Human Kinetics.

Coker, C. A. (2017). Motor learning and control for practitioners. New York, NY: Routledge.

Committee on Children with Disabilities (1999). The treatment of neurologically impaired children using patterning. Pediatrics, 104(5), 1149-1151.

Cummins, R. A. (2018). The neurologically-impaired child: Doman-Delacato Techniques reappraised (Vol. 4). New York, NY: Routledge.

Csányi Tamás (2011). Az óvodai mozgásos tevékenységrendszer a 21. században (1. rész). Óvodai nevelés, 64(9), 8-11.

Csányi Tamás (2019). Szemelvények az utóbbi tíz év iskolai testnevelés-oktatását szabályozó európai tantervi irányzatokból: Következtetések a mindennapos testnevelés tartalmi fejlesztése érdekében. Új Pedagógiai Szemle, 69(3-4), 16-36.

Csányi Tamás, Révész László (2015). A testnevelés tanításának didaktikai alapjai – Középpontban a tanulás (1. kiadás). Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.

Csányi Tamás, Révész László, Prihoda Gábor, Vass Zoltán (2018). Megalapozó tanulmány a testmozgásalapú iskolai programok fejlesztéséhez. Eger: EKE Líceum Kiadó

Gaál Sándorné, Kunos Andrásné (é. n.). Testnevelési játékok anyaga és tervezése az óvodában.

Gabbard, C. P. (2011). Lifelong Motor Development (6th ed.). San Francisco, CA: Benjamin Cummings.

Graham, G. M., Holt/Hale, S. A., & Parker, M. A. (2010). Children Moving: A Reflective Approach to Teaching Physical Education. New York, NY: McGraw-Hill.

Graham, G. M., Holt/Hale, S. A., Parker, M. A., Hall, T., & Patton, K. (2019). Children Moving: A Reflective Approach to Teaching Physical Education. 10th edition. New York, NY: McGraw-Hill.

H. Ekler Judit (2020). A projektpedagógia alkalmazásának lehetőségei a testnevelés oktatásában. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.

Hick, W. E. (1952). On the rate of gain of information. Quarterly Journal of Experimental Psychology, 4(1), 11-26.

Hu, Y., & Zhu, Y. (2018). Exploring an age difference in preschool children’s competitiveness following a competition. Frontiers in Psychology, 9, 306.

K. Nagy Emese (2015). KIP Könyv I-II. Miskolc: Miskolci Egyetemi Kiadó.

Lee, M. C. Y., Chow, J. Y., Komar, J., Tan, C. W. K., & Button, C. (2014). Nonlinear pedagogy: an effective approach to cater for individual differences in learning a sports skill. PloS One, 9(8).

Magill, R. A., & Anderson, D. I. (2007). Motor learning and control: Concepts and applications (Vol. 11). New York, NY: McGraw-Hill.

Mosston, M. (1966). Teaching physical education: From command to discovery. New York, NY: MacMillan Publishing Company.

Orlick, T. (1977). Cooperative Games. Journal of Physical Education and Recreation, 48(7), 33-35.

Orlick, T. D. (1981). Positive socialization via cooperative games. Developmental Psychology, 17(4), 426-429.

Pangrazi, R. P., & Beighle, A. (2013). Dynamic Physical Education for elementary school children (17th ed.). San Francisco, CA: Pearson.

Pangrazi, R. P., & Beighle, A. (2019). Dynamic Physical Education for elementary school children (19th ed.). Champaign, IL: Human Kinetics.

Renshaw, I., Chow, J. Y., Davids, K., & Hammond, J. (2010). A constraints-led perspective to understanding skill acquisition and game play: A basis for integration of motor learning theory and physical education praxis? Physical Education and Sport Pedagogy, 15(2), 117-137.

Samak, A. C. (2013). Is there a gender gap in preschoolers’ competitiveness? An experiment in the US. Journal of Economic Behavior & Organization, 92, 22-31.

Scanlan, T. K. (1988). Social evaluation and the competition process: A developmental perspective. Children in Sport, 3, 135-148.

Seefeldt, V. (1980). Developmental motor patterns: Implications for elementary school physical education. Psychology of Motor Behavior and Sport, 36(6), 314-323.

Shields, D. L., & Bredemeier, B. L. (2009). True competition. Champaign, IL: Human Kinetics.

Vass Zoltán (2020). Mozgásfejlődés, mozgástanulás, mozgástanítás – Elméleti alapok és módszertani megfontolások. Budapest: Magyar Diáksport Szövetség.

Werner, P. H., Williams, L. H., & Hall, T. J. (2012). Teaching children gymnastics. Champaign, IL: Human Kinetics.

Weinberg, R. S., & Gould, D. (2011). Foundations of sport and exercise psychology. Champaign, IL: Human Kinetics

Zanone, P. G., & Kelso, J. S. (1997). Coordination dynamics of learning and transfer: Collective and component levels. Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, 23(5), 1454-1480.