SZERZŐK


Navigáció: < Előző Következő >

Kategória tulajdonságok
Könyv címe: ALTERNATÍV JÁTÉKOK A MINDENNAPOS TESTNEVELÉSHEZ, TESTMOZGÁSHOZ

SZERZŐK


DR. CSÁNYI TAMÁS PHD

az MDSZ kiemelt projektjének és az Iskolai Testnevelés Osztályának szakmai vezetője, testnevelő tanár

A Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán (TF) szerzett testnevelő tanár és labdarúgó szakedző diplomát. Egyetemi tanulmányai után testnevelő tanárként és edzőként dolgozott. 2005 óta az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Karának oktatója, jelenleg egyetemi adjunktus beosztásban. Neveléstudományi doktori fokozatát az ELTE Pedagógiai és Pszichológai Karán szerezte 2011-ben. Fő kutatási és érdeklődési területe az iskolai testnevelés módszertanához, a fiatalok fizikai aktivitási és fittségi állapotának vizsgálatához kapcsolódik. Számos akkreditált pedagógus-továbbképzés kidolgozója, oktatója. Tantervfejlesztőként részt vett a NAT 2012 kidolgozásában, valamint az arra épülő kerettantervek fejlesztésében. 2013-tól a Magyar Diáksport Szövetség Iskolai testnevelés osztályának vezetője, a TÁMOP 3.1.13-12-2013-0001 jelű kiemelt projekt szakmai vezetője.


DR. CSÁNYI TAMÁS PHD

DR. CSÁNYI TAMÁS PHD

DR. KOVÁCS KATALIN

egyetemi docens, testnevelő és gyógytestnevelő tanár, kosárlabda szakedző

A Testnevelés Egyetemen 1988-ban szerzett testnevelő tanári diplomát, majd 1994-ben ugyanott kosárlabda szakedzői diplomát. Egyetemi tanulmányai után testnevelő tanárként tanított egy budapesti középiskolában. 1993 óta a Testnevelési Egyetem Sportjáték Tanszékén tanít, jelenleg egyetemi docens beosztásban. Neveléstudományi doktori fokozatát az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán szerezte 2004-ben. Fő kutatási és érdeklődési területe a játékcentrikus oktatás hatása az osztályközösségek alakulásra, valamint annak oktatásmódszertana. Oktatói pályafutása során több országban is tanított: az USA-ban szerzett tapasztalatai alapján mélyült el a kooperatív tanítás módszereiben, törökországi tanulmányi út kiemelt témaköre a játékoktatás szerepe volt a testnevelőtanár-képzésben, míg Szingapúrban a testnevelő tanárok továbbképzésében vállalt aktív szerepet.


DR. KOVÁCS KATALIN

DR. KOVÁCS KATALIN

BORONYAI ZOLTÁN

az MDSZ módszertani munkacsoportjának vezetője, testnevelő tanár, kosárlabdaedző

A Semmelweis Egyetem Testnevelés és Sporttudományi Karán szerzett testnevelő tanári diplomát 2003-ban, majd kosárlabda-szakedzői diplomát ugyanott 2005-ben. 2010-től kezdődően az Eötvös Loránd Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola hallgatója, ahol a témája a 13–18 éves tanulók fizikai aktivitási szokásrendszerének vizsgálata. 2003 augusztusától 2013 februárjáig a Kőbányai Szent László Gimnázium testnevelő tanáraként dolgozott, ahol többek között osztályfőnökként, sítáborok és edzőtáborok szervezőjeként is tevékenykedett. 2001 és 2013 között több egyesületnél is edzőként dolgozott a hétévestől a felnőtt korosztályig. 2013 februárjától a TÁMOP 3.1.13-12-2013-0001 jelű kiemelt projekt keretén belül a Magyar Diáksport Szövetség módszertani munkacsoportjának felelőseként, a többi munkacsoporttal szoros együttműködésben dolgozik.


BORONYAI ZOLTÁN

BORONYAI ZOLTÁN