A korosztály mérkőzésjátéka a 3:3 elleni, „szupermini” játékforma. A korábbi ciklushoz képest (2:2 elleni, „manó” röplabdajáték) a játék még gyorsabbá válik, hiszen teljesen eltűnik belőle a labda megfogása, amely korábban az átjövő labda esetében megengedett volt. Ez a jellemző, kiegészülve a plusz egy játékos játékba kapcsolásával, igényli a gyorsabb helyzetfelismerést, hatványozottabban megjeleníti a röplabdázásra olyannyira jellemző időkényszer melletti mozgásvégrehajtást. A kosárérintés és az alsó nyitás mellett megjelenik a játékban új elemként az alkarérintés is, bővítve a játékhelyzetek során alkalmazható technikai repertoárt. A játékforma részletes ismertetése „A röplabdajáték felépülése különböző korosztályokban” fejezetben megtalálható, alább pedig néhány példa szerepel a módosított mérkőzésjátékokra:
- 3:3 elleni „szupermini” játék, a labda átjátszása után a két szélső játékos a középvonalhoz, a középső játékos az alapvonalhoz fut és megérinti azt, majd visszafutnak a helyükre. Kötelező kijátszani a 3 érintést. Változata lehet, ha a labda átjátszása után minden játékos az alap- és középvonal közül a tőle távolabbihoz fut.
- 3:3 elleni „szupermini” játék, a labda átjátszása után a játékosok a forgásszabálynak megfelelően egy pozícióval tovább forognak. Kötelező kijátszani a 3 érintést.
- 3:3 elleni „szupermini” játék a pontszámítás megváltoztatásával: a középső játékos kosárérintéssel történő feladásából, kosárérintéssel végrehajtott támadóérintéssel szerzett pont duplán számít.
- 3:3 elleni „szupermini” játék a három érintés kötött sorrendben történő megjátszásával: a feladó a labdát a másik játékostársának adja fel, mint akitől a bejátszás érkezett hozzá.
- 3:3 elleni „szupermini” játék a labdamenet kezdési módjának változtatásával: a nyitóérintés helyett a tanár labdabedobásával veszi kezdetét a labdamenet.