Kiváló játék a térbeli és energiabefektetéssel kapcsolatos tudatosság fejlesztésére, és az alsó nyitás előkészítésére. A tanulók, kezükben babzsákkal a kijelölt vonal mögött helyezkednek el. Velük szemben hat, egyenként 50–70 cm széles sáv van kijelölve, folytatólagosan egymás után. A tanulókhoz legközelebbi sáv az 1-es, a második a 2-es és így tovább. A tanár jelzésére (pl. 3!) a babzsákot egy kézzel a meghatározott számú sávba kell csúsztatni ellentétes lábbal történő kilépéssel, súlypontsüllyesztéssel. Csúsztatás után a tanulók a babzsák után futnak, felveszik, és visszafutnak a csúsztató vonal mögé. A feladat végezhető párokban, amikor a páros két tagja egymással szemben, a sávok ellentétes oldalán helyezkedik el. Ekkor mindig a csúsztatást nem végző tanuló megy a babzsákért, és a saját oldaláról ismétli a gyakorlatot. Változata lehet, amikor dobókockadobás eredménye alapján alakul ki a megcélzandó sáv száma (lehet egy dobókocka mindenkinek, vagy az összes tanuló a saját kockájával dob, ilyenkor nyilvánvalóan nem mindenki ugyanazt a sávot célozza). Képzettebb tanulók esetében variálható az egyes számsávokhoz rendelt jelzések alkalmazásával (pl. 1-es = taps, 2-es = síp, 3-as = „HOP” stb.). Tantárgyköziség becsempészésére is kínálkozik lehetőség: egyszerű matematikai művelet eredményeként kapott számú sávba kell juttatni a babzsákot (pl. 9 – 5 = 4, tehát a 4-es sáv a cél).