Fekete párduc

ADATLAP
Játék neve: Fekete párduc
Javasolt korosztály:
  • 3-6.évfolyam
  • 7-12. évfolyam
Kapcsolódó tantervi témakörök: Sportági előkészítő feladatok, játékok
Sportági feladatok, játékok: Floorball, gyeplabda
Sportági előkészítő feladatok, játékok: Technikai
Kapcsolódó mozgáskoncepció:
  • Saját testtel kapcsolatos tudatosság
  • Térbeli tudatosság
  • Energiabefektetés tudatossága
  • Kapcsolat az eszközzel
Helyszín: Tornaterem / szabadtér
Létszám: Egyéni
Eszközigény: bója
Tantárgyi kapcsolódások:
  • Matematika
  • Természetismeret / természettudomány
Fejlesztési terület: széleskörű mozgás-, játék- és sportműveltség
Játék típusa: feladatjáték, játékos feladatok

 

  • A kapusnak 30 másodperc alatt a lehető legtöbbször meg kell érintenie a jobbra 2 méterre és a balra 2 méterre lévő zsámolyt vetődve.