Állatutánzó lassan és gyorsan- 1.

ADATLAP
Játék neve: Állatutánzó lassan és gyorsan- 1.
Javasolt korosztály:
  • Óvoda -2. évfolyam
  • 3-6.évfolyam
Kapcsolódó tantervi témakörök: Alapvető mozgásformák - helyváltoztató mozgások
Kapcsolódó mozgáskoncepció: Energiabefektetés tudatossága
Helyszín: Tornaterem / szabadtér
Létszám: Osztályszintű
Eszközigény: kötél, karika
Tantárgyi kapcsolódások: Természetismeret / természettudomány
Fejlesztési terület: széleskörű mozgás-, játék- és sportműveltség
Játék típusa:
  • feladatjáték, játékos feladatok
  • szerepjáték

 

SZÉTSZÓRTAN A TÉRBEN 

Előkészületek

  • Minden gyermek egy karikát kap.

A következő játékban az a szabály, hogy amikor meghalljátok az indító jelet (lehet például zene indítása), akkor el kell hagynotok a saját karikátokat, és a többi karika között kell mozognotok. Amikor pedig újabb jelzést hallotok, akkor be kell mennetek a legközelebbi karikába. Ne feledjétek, hogy végig próbáljátok tartani a sebességeteket, és a gyors mozgásnál nagyon vigyázzatok az ütközésre!

Most válasszunk közösen egy nagyon lassú állatot! Melyik legyen? … Rendben, akkor mozogjatok úgy, mint a csiga! … TAPS-TAPS

Most pedig válasszunk egy nagyon gyors állatot! … Rendben, legyen a gepárd. Most kezdjetek el olyan gyorsan mozogni, mint a gepárd! … TAPS-TAPS