Új módszerek az iskolai testnevelésben
Navigáció: < Előző Következő >
| Kategória tulajdonságok |
|---|
| Javasolt korosztály: | - Óvoda -2. évfolyam
- 3-6.évfolyam
|
| Kapcsolódó tantervi témakörök: | - Alapvető mozgásformák - manipulatív mozgások
- Alapvető mozgásformák - helyzetváltoztató mozgások
- Alapvető mozgásformák - helyváltoztató mozgások
|
| Alapvető mozgásformák - manipulatív mozgások: | - kézzel végzett feladatok
- lábbal végzett feladatok
|
| Alapvető mozgásformák - helyzetváltoztató mozgások: | - Gurulások, gördülések
- Támaszgyakorlatok
- Egyensúlyozások
|
| Alapvető mozgásformák - helyváltoztató mozgások: | - Járások, futások, oldalazások
- Ugrások, szökdelések
- Kúszások, mászások
|
| Kapcsolódó mozgáskoncepció: | - Saját testtel kapcsolatos tudatosság
- Térbeli tudatosság
- Energiabefektetés tudatossága
- Kapcsolat az eszközzel
|
| Helyszín: | Tornaterem/szabadtér |
| Létszám: | - Osztályszintű
- Csoportos/csapat
|
| Eszközigény: | - labda
- babzsák, léggömb
- kötél, karika
- pad, zsámoly, bordásfal
- bója
|
| Tantárgyi kapcsolódások: | - Matematika
- Magyar nyelv és irodalom
- Természetismeret/természettudomány
|
| Fejlesztési terület: | széleskörű mozgás-, játék- és sportműveltség |
Új módszerek az iskolai testnevelésben